WK logo RGB przezroczyste tlo
 25 lat
na rynku
Blisko
19.000
pracowników na świecie
Część międzynarodowego koncernu
Wolters Kluwer
fotka3

Helpdesk IT
Miejsce pracy: Warszawa

 

Biuro
Atrakcyjna lokalizacja tuż przy metrze Rondo Daszyńskiego
Rowerowy raj
Rowerowy raj: stojaki na rowery, przeglądy rowerowe, szafki dla rowerzystów
Owocowe wtorki
Owocowe wtorki
Umowa  zlecenie
Umowa zlecenie
Przyjazny zespół nastawiony na współpracę, a nie rywalizację
Przyjazny i otwarty zespół
Gamifikacja
System gamifikacji z nagrodami dla pracowników
Dofinansowanie do pakietu sportowego
Dofinansowanie do pakietu sportowego
Dużo się dzieje - firma to nie tylko praca
Kluby sportowe, akcje CSR, konkursy - firma to nie tylko praca
Darmowy dostęp do systemu LEX
Zniżki na produkty Wolters Kluwer Polska
 

 

 

 

Zespół GBS Workplace Technology to zespół specjalistów IT, których zadaniem jest tworzenie nowoczesnego, cyfrowego miejsca pracy dostosowanego do potrzeb użytkowników oraz zapewnienie wsparcia IT podczas codziennej pracy. Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby, która będzie odpowiedzialna za zapewnienie użytkownikom pierwszego poziomu wsparcia.

 

Sprawdź! Może szukamy właśnie Ciebie! Jeśli posiadasz:

  • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (kierunkowe);
  • Doświadczenia zawodowego związanego ze wsparciem technicznym klientów;
  • Zaawansowaną znajomości środowiska Windows 7 i Windows 10;
  • Zaawansowaną znajomości aplikacji biurowych Microsoft Office 2013/2016 oraz Office 365;
  • Znajomość zagadnień Active Directory;
  • Znajomość zagadnień sieciowych, systemów antywirusowych;
  • Praktyczną znajomości budowy i działania sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych;
  • Znajomość budowy i działania sieci komputerowych;
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i klarownego przedstawiania sytuacji;
  • Nastawienie na potrzeby klienta wewnętrznego;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na sprawną komunikację bezpośrednią i mailową;

Jeśli odpowiedziałe/a/ś pozytywnie na większość powyższych pytań, daj nam o sobie znać! Będziesz odpowiedzialna/y:

  •  Wsparcie techniczne dla pracowników (komputery firmowe, urządzenia mobilne, drukarki, pozostałe urządzenia powiązane);
  •  Utrzymanie stanowisk komputerowych (instalacje, wymiany sprzętu, konfiguracja sprzętu, serwis, wyceny);
  •  Instalacja i aktualizacja oprogramowania (systemy operacyjne Microsoft, oprogramowanie biurowe, inne używane w Wolters Kluwer);
  •  Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, siecią, domeną, pocztą elektroniczną, itp.;
  •  Realizowanie i rejestrowanie zadań w systemie obsługi zgłoszeń;
  •  Przeprowadzanie szkoleń z zakresu aplikacji (programy antywirusowe, poczta e-mail, urządzenia mobilne itp.);
  •  Prowadzenie ewidencji, inwentaryzacje sprzętu komputerowego;

 

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie;
  • Pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole;
  • Rozrywkę intelektualną w firmowym systemie gamifikacji z wartościowymi nagrodami;
  • Rowerowy raj: stojaki na rowery, przeglądy rowerowe, szafki dla rowerzystów;
  • Owoce w każdy wtorek;
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji – Metro Rondo Daszyńskiego.

 

 

Dołącz do nas!

Aplikuj

 

Poznaj nas lepiej i zajrzyj na nasz profil na Facebooku:

Wolters Kluwer Kariera

 

Cele Wolters Kluwer:

Company purpose videoTalent purpose video