WK logo RGB przezroczyste tlo
 25 lat
na rynku
Blisko
19.000
pracowników na świecie
Część międzynarodowego koncernu
Wolters Kluwer
grupa 2

Lider zespołu ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk

Godziny dla rodziny
Godziny dla rodziny
Urodziny
Dzień wolny w Twoje urodziny
Prywatna opieka medyczna
Prywatna opieka medyczna
Gamifikacja
System gamifikacji z nagrodami dla pracowników
Dofinansowanie do pakietu sportowego
Dofinansowanie do pakietu sportowego
Dużo się dzieje - firma to nie tylko praca
Kluby sportowe, akcje CSR, konkursy - firma to nie tylko praca
Podstawa
Atrakcyjna podstawa i
uczciwy system premiowy
Nigdy nie zostaniesz po godzinach - pracujemy od  8 do 16, od poniedziałku do piątku
Nigdy nie zostaniesz po godzinach
Pracujemy 8-16 (pon.-pt.)
Przyjazny zespół nastawiony na współpracę, a nie rywalizację
Przyjazny zespół nastawiony na współpracę, a nie rywalizację
Umowa o pracę lub zlecenie - do wyboru
Umowa o pracę lub zlecenie
To Twój wybór
Nie musisz mieć doświadczenia - ale jest mile widziane
Nie musisz mieć doświadczenia - ale jest mile widziane :)
Nasze produkty wspierają pracę prawników, sędziów, dyrektorów firm.
Sprzedajemy prestiżowe produkty dla prawników, sędziów, dyrektorów.

 

 

Dział Regulatory Software odpowiada za rozwijanie produktów na potrzeby rynku oświatowego, administracji rządowej i samorządowej. W swoim portfolio posiadamy oprogramowanie dziedzinowe służące do prowadzenia księgowości, zarządzania kadrami-płacami jak i zarządzania szkołami, przedszkolami.
Lider zespołu ds. obsługi klienta jest odpowiedzialny koordynację prac zespołu obsługi klienta jak i za posprzedażową merytoryczną obsługę klientów i pomoc w rozwiązywaniu problemów w pracy z wyżej wskazanym oprogramowaniem.

 

Szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:

  • Rozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • Łatwość obsługi komputera oraz nauki systemów informatycznych;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Dobrą organizację pracy;
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnie;

Mile widziana:

  • Znajomość zagadnień:
    - Księgowych
    - Kadrowych
    - Płacowych
    - Pracy placówek oświatowychRozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • Łatwość obsługi komputera oraz nauki systemów informatycznych;
  • Wykształcenie średnie;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnie;

Główne zadania:

  • Koordynacja prac zespołu specjalistów ds. obsługi klienta
  • Planowanie prac zespołu jak i dbanie o rozwój wiedzy zespołu
  • Danie o poprawę jakości obsługi klienta
  • Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów problemów merytorycznych związanych z obsługą oprogramowania
    o Drogą telefoniczną
    o Drogą mailową
  •  Ścisła współpraca z Product Managerami odpowiedzialnymi za rozwój i utrzymanie produktów
  •  Zgłaszanie błędów w oprogramowaniu w celu ich usunięcia
  •  Dbanie o dobry wizerunek firmy w kontakcie z klientami

Co oferujemy?

  • Stałą współpracę z innowacyjną firmą o zasięgu międzynarodowym;
  • Godziny dla rodziny;
  • Dzień wolny w Twoje urodziny;
  • Owocowe wtorki;
  • Pakiet ubezpieczenia medycznego;
  • Pakiet sportowy;
  • Rozrywkę intelektualną w firmowym systemie gamifikacji, z wartościowymi nagrodami.

 

Dołącz do naszego zespołu!